Welcome, Guest. Please Login.
Dec 22nd, 2024, 9:58am
|
Author |
Topic: ADVANCE HAPPY B-DAY TO MY FAV DOKI TEAGIRL - 8/23 (Read 930 times) |
|
Gracia
Premier Expert
# 28
in Christ --- the hopeless finds hope
|
|
ADVANCE HAPPY B-DAY TO MY FAV DOKI TEAGIRL - 8/23
« on: Aug 15th, 2004, 9:26pm » |
|
Her birthday is fast approaching and you guys who wants to greet her just in time, then, im giving you ample time to do that. On the other hand i'm giving her plenty of time too, to make some preparation for that event and sufficient time to examine her conscience whether she'll invite us or me for that matter or not. Personally, I have ulterior motives on this too, i'm hoping she's using safeguard soap this time, and hopefully, looky and her will have a double birthday blast for Ana and me.....sounds great right!!! Who knows, she gonna invite us all or treat us some free doses ohhh geeze not that doki....i hope again, as i was saying.... Advance Happy Birthday May!!!
|
« Last Edit: Aug 15th, 2004, 10:17pm by Gracia » |
IP Logged |
The best way to cheer yourself, is to cheer somebody else up
|
|
|
teagirl
Beginner Wellington
# 1046
carpe diem
|
|
Re: ADVANCE HAPPY B-DAY TO MY FAV DOKI TEAGIRL - 8
« Reply #1 on: Aug 15th, 2004, 10:17pm » |
|
Gracie, I know why you are doing this...so I can treat you for burgers at McDonald's. Hehehe. Well, okay, I'm treating everyone at McD's on my birthday except for Looky. Cos well, I'm treating Looky ...for clap.
|
|
IP Logged |
I love to sing in the shower. I'm good, too! All my shampoos think so.
|
|
|
mylane
Guest
|
|
« Reply #2 on: Aug 16th, 2004, 12:17am » |
|
HAPPY BIRTHDAY to the BLOG QUEEN...MISS MAY
|
|
IP Logged |
|
|
|
Stonser
Beginner NeverNeverLand
# 116
Tóg go bóg é!
|
|
« Reply #3 on: Aug 16th, 2004, 5:27am » |
|
Happy Birthday May.
|
|
IP Logged |
|
|
|
Lynlyn
Premier Expert Philippines
# 133
it's gotta be me...
|
|
« Reply #5 on: Aug 16th, 2004, 9:53pm » |
|
HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HOW OLD ARE YOU NOW? HAPPY BIRTHDAY DOC MAYYYYYYY... i will reserve the sweetest greeting next week, for I'm sure it will be a double celebration... and the most awaited one
|
|
IP Logged |
Lord, deliver me from a man who never makes a mistake, and from a man who makes the same mistake twice...
|
|
|
Gracia
Premier Expert
# 28
in Christ --- the hopeless finds hope
|
|
« Reply #6 on: Aug 18th, 2004, 9:18pm » |
|
May your spirit keep the freedom of a butterfly in spring and your heart be filled always with the joys of simple things. May your essence claim the freshness of the new laid morning dew. All of this...and more... is my Birthday wish for you.
|
|
IP Logged |
The best way to cheer yourself, is to cheer somebody else up
|
|
|
teagirl
Beginner Wellington
# 1046
carpe diem
|
|
« Reply #7 on: Aug 19th, 2004, 3:53am » |
|
awwwwww geeeeeee thank you thank you thank you everyone!!!
|
|
IP Logged |
I love to sing in the shower. I'm good, too! All my shampoos think so.
|
|
|
ReeBop
Administrator Arlington TX
# 3
1fw Messenger: reebop@imchat.h opto.org
|
|
« Reply #8 on: Aug 19th, 2004, 11:29pm » |
|
A Snappy Happy Birthday to my favorite white meat eater.....
|
|
IP Logged |
Outside of a dog, a book is a man's best friend. Inside of a dog, it's too dark to read. - Groucho Marx
|
|
|
okasantina
Premier Expert Yokohama, Japan
# 4
***~~QuEeNbEe~~ ***
|
|
« Reply #9 on: Aug 22nd, 2004, 7:01pm » |
|
Happy Birthday!!! MIZZ TEAZZZZZ!!! Happy Birthday!!! Happy Birthday to u! Happy Birthday to u! Happy Birthday Happy Birthday...... HAPPY BIRTHDAY TO UUUUUU!!!!
|
|
IP Logged |
|
|
|
1freeworld Groups » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.2!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved..
|
|